23 Ağustos 2009 Pazar

Yıldız Tilbe - Aşk İnsanı Değiştirir 2oo9 Full Album indir

SANATÇI ADI: Yıldız Tilbe
ALBÜM ADI: Aşk İnsanı Değiştirir
ALBÜM YILI: 2009
COVER :



Albüm Icerigi

CD 1:

1. Anma Arkadaş
Söz & Müzik: Selahattin Sarıkaya
2. Aşk Bence Sen Demektir
Söz & Müzik: Özer Şenay
3. Balmısın Şekermisin
Söz & Müzik: Sait Ergenç
4. Ben Bir Karar Verdim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
5. Salındı Bahçeye Girdim
Söz: Arif Sağ Müzik: Anonim
6. Seni Sevmek İstemiştim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
7. Yaşamak Seninle Güzel
Söz & Müzik: Selahattin Cesur
8. Ağla Yüreğim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
9. Al Gönlünü Ondan
Söz & Müzik: Ali Erköse
10. Gözleri Kara Sevgilim
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
11. Geleceyem
Söz & Müzik: Anonim
12. Gayrı Dayanamam
Söz & Müzik: Anonim

CD 2:

1. Üstüme Düşme Benim
Söz: Halit Çelikoğlu Müzik: Atilla Alpsakarya
2. Tanrıdan Diledim
Söz & Müzik: Anonim
3. Aşkın Cehennem Olsa
Söz: Salih Korkmaz Müzik: Atilla Alpsakarya
4. Dudaklarında Arzu
Söz: Sevim Özhan Müzik: Saadettin Öktenay
5. Bir Tek Düşüncem
Söz & Müzik: Adnan Varveren
6. Kim Bilir Şimdi Nerdesin
Söz & Müzik: Seyfi Doğanay
7. Karahisar Kalesi
Söz & Müzik: Anonim
8. Kara Sevda
Söz & Müzik: A. Nail Baysu
9. Bülbül Havalanmış
Söz & Müzik: Anonim
10. Aşk İnsanı Değiştirir
Söz & Müzik: Yıldız Tilbe
11. Hata Benim
Söz & Müzik: Neşet Ertaş


indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder