19 Kasım 2009 Perşembe

Serkan Çağrı / Şükrü Tunar Eserleriyle


CD 1 Günümüz Sanatçılarının Yorumuyla

1. Adanın Yeşil Çamları
2. Canımın Yoldaşı Ol
3. Söyleyemem Derdimi
4. Aşkın İçimde Yara
5. Seni Görmeseydim
6. Gel Sevgilim
7. Unut Beni
8. Hülyaya Bürünmüş
9. Güller Arasında
10. Geçti Sevdalarla Ömrüm
11. Gurbet Elde Her Akşam
12. Öyle Çektim Ki Cefa
13. Bir Zamanlar Maziye Bak

Sanatçılar ;

* Ahmet özhan
* Ata Demirer
* Ayşe Taş
* Barbaros
* Birol Namoğlu (Gripin)
* Ercan Saatçi
* Gökhan Tepe
* Hazal
* Hayko Cepkin
* Nalan
* Oya İşboğa
* Sıla
* Ziynet Sali

CD 2 Enstrümantal

1. Adanın Yeşil Çamları
2. Uşak Oyun Havası
3. Söyleyemem Derdimi
4. Aşkın İçimde Yara
5. Seni Görmeseydim
6. Gel Sevgilim
7. Hicaz Oyun Havası
8. Hülyaya Bürünmüş
9. Geçti Sevdalarla Ömrüm
10. Gurbet Elde Her Akşam
11. Öyle Çektim Ki Cefa
12. Bir Zamanlar Maziye Bak

İndirmek İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder