19 Kasım 2009 Perşembe

Tuğba Özay – Armoni 2009 Albüm


Tuğba Özay – Armoni 2009 Albüm

TUĞBA ÖZAY ARMONİ İSİMLİ ALBÜMÜNÜN İLK İKİ KLİBİNİ, SÖZLERİNİ DEMİR PARMAKLIKLAR ARDINDA YAZDIĞI ŞARKILARI İÇİN ÇEKTİ

Armoni adlı albümünü iki hafta sonra piyasaya çıkartacak olan Tuğba Özay Rulat Operasyonu kapsamında yakalanarak cezaevine konulduğu günleri geride bıraktı. Şarkıcılığa soyunan ünlü manken sözlerini cezaevinde yazdığı ‘Yargısız İnfaz’ ve ‘Yüreğim Buruk’ parçalarına bir günde klip çekti.

Albümdeki 15 şarkının 13′ünün sözlerini kendisi yazan Özay, iki şarkının da bestesini yaptı. Beykoz’daki eski kundura fabrikasında gerçekleştirilen klip çekimlerinde konuşan Özay “Bir dönem sıkıntılı günler geçirdim, albümde o dönemlerde yazdıklarım var. Klip çektiğim iki şarkının sözleri de hapishanede yazıldı. ‘Yargısız İnfaz’ tamamen benim hayatım. Bu şarkıyı da hakkımda çıkan haberleri izlerken yaptım. Bir sürü tanıdığım tanımadığım insanı toplamışlar, hiçbir şeyimi paylaşmadığım insanlar hakkımda yorum yapıyorlar. Bu sözler öyle bir anda çıktı” diye konuştu. Bu kliplerin ardından eşine yazdığı ‘Yüreğimin Bekareti’ adlı şarkıya klip çekmek isteyen Özay, “Eğer ikna edebilirse klipte eşiyle kamera karşısına geçeceğim. Çok güzel olacak” dedi.

‘BENİM FARKIM VAR’

Mankenden şarkıcı olmaz diyenlere de tepki gösteren Özay, “Meslek kimsenin tekelinde değil. Eğer siz başarılıysanız problem yok. Demet Akalın’ı çok beğeniyorum. Gülben Ergen ve Petek Dinçöz var ama benim farkım bütün eserleri kendim üretiyor olmam. Albümümün sabun köpüğü olması mümkün değil. 15 sene podyumların zirvesinde olup, onca acıya rağmen ayakta kalmak kolay değil. Herkesin yolu açık olsun. Benim için modellik bitti” dedi.

İndirmek İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder